söndag 30 oktober 2016

Sunday

Söndag............ här sitter jag med bakfyllan från HELL. eller egentligen är jag inte så bakis utan bara så. jävla. trött. Och då fick man ändå sova en timme extra inatt?

På tal om det är klockan 15.26 och solen redan på väg ner. Hur sorgligt? Om två dagar är det november, en helt värdelös månad förutom sista veckan då jag (inklusive halva min vänskapskrets känns det som) FYLLER ÅR. Är det normalt att ha åldersnoja när man fyller 23? Det känns liksom inte lika kul att fylla år längre... Inte som när man var yngre och jättestolt för att man kunde säga att man var 15 ist för 14 *:-)*

Igår pluggade jag i princip hela dagen förutom en promenad i skogen med hunden, sen åkte jag hem till Iman med Alex och Pati. Så länge sedan vi alla sågs<3 vi drack mojitos och hade djupa samtal sen spårade allt ur med arabisk dans och allmänt flams(och trams:p lol) Sen åkte vi till boquerian där de bara spelade house/loungemusik som kan vara det TRÅKIGASTE som finns att lyssna på. Så vi gick vidare till Moon Hotel där det var samma skit:-) Övervägde liksom ett tag att gå ner till Solidaritet istället, då är det fan illa.

Och idag *mår man som man förtjänar* världens mest mobbade uttryck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar