måndag 17 oktober 2016

11:35





Godmorgon från Vegas dag .... 3? Eller vad blir det. Det är måndag idag iallafall, det vet jag. Igår vaknade jag 06.30 och ba happ vad gör man nu. Så gick upp och skrev på min seminarieuppgift som ska in om 2h, sen började jag må illa och känna mig snurrig så sov en timme. Den här jetlagen är verkligen den värsta jag upplevt, befinner mig i ett konstant tillstånd av bakfylla/feber? Fastän jag inte har något av dem. Vid lunchtid krigade jag, alltså verkligen krigade (det är ett mission att ta sig någonstans i denna stad pga människor överallt) till ett shoppingcenter här i närheten. Gick först loss på MAC (okej köpte typ 6 ögonskuggor) sen gick jag loss på Sephora. Allting är så dyrt, är verkligen i chock, så plånboken svider. Köpte bara saker jag *planerat för* men det slutade ändå på 200 dollar ungefär.. Haha:( Gick tillbaka till hotellet och hängde vid poolen en timme eller två, poolområdet stänger redan kl 5 för då går solen ner. Sen tog jag en powernap på typ 2h och vaknade mer död än någonsin kl 19. Åt thaimat på rummet och skrev seminarieuppgift till kl 23 sen var det tack och godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar