söndag 13 november 2016

22:14 Sunday

Har haft världens skönaste söndag verkligen. Söndagar brukar (oftast) betyda bakfylla (hatar det ordet?) för mig och vid det här laget kanske ni vet att det inte krävs så mycket för att jag ska må dåligt. Men inte idag:') Igår mötte jag upp Sara som jag inte träffat sen augusti typ, hon bodde på Haymarket så vi satte oss i baren där. Alltid tänkt att jag ska gå dit nån gång för det ser så mysigt ut men det har aldrig blivit av, förrän nu! Så fint där, var dock väldigt fullt men vi hittade en plats till slut. Beställde varsin drink som bartendern improviserade vilket alltid är kul, fick den i en skål och båda ba ...?? hur dricker man denna.

Imorse sov jag dock till halv ett haha fick en chock när jag kollade klockan, kändes som jag var 15 igen när man sov bort halva dagen. En stund senare mötte jag Eva och Emina vid Odenplan för lunch, vi gick till Pascal där det alltid är smockat (inget undantag idag), söndagsbrunch är fan heligt för Stockholmare har jag märkt. Vi satt där ett bra tag och pratade lägenheter, jobb, livet i allmänhet. Emina har precis köpt världens finaste lägenhet, blev SÅ avis när hon visade bilder och längtar tills jag har något eget. Jag ska absolut inte klaga på min boendesituation men längtar ändå till att ha något som är mitt.

Vid fyratiden mötte jag mina föräldrar vid konserthuset för Ringmasters jubileumskonsert, så himla duktiga var dem. Efter det gick vi till Haymarket (igen heh) för en drink innan vi köpte grekiskt med oss hem och nu är matkoman ett faktum. Önskar att alla helger/söndagar kunde vara såhär, kvalitetstid med vänner och familj över en stökig utekväll alla dagar i veckan verkligen. Gud vad gammal jag känner mig när jag skriver sådär?? (glömmer tyvärr alltid att fota "vanliga" bilder så vsg för snapchatkvalitet<33)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar