tisdag 22 november 2016

11:27

Dags för helguppdatering igen, eller okej förra-veckan-uppdatering. Jag har ju skola typ max fyra timmar/vecka vilket betyder extremt mycket fritid (okej jag måste läsa och sånt men min självdisciplin<3 är obefintlig så det sker inte så mycket). Jag har sagt i två veckor att jag ska fixa gymkort men det sker liksom inte? Är så dålig på att ta tag i saker det är helt sjukt. 

Kan vi ta en tyst minut för mitt smink? Catfish deluxe men alltså wow brukar inte bli såhär nöjd, hade dock maxat med allt och hade LÖSÖGONFRANSAR hur orkar folk ha det? Förstår inte 

I fredags iallafall åkte jag till Eva, hon hade fixat kex ost chips *sprit* allt, gulligaste, snackade skit i typ fem timmar innan jag åkte hem vid 2. Vaknade som vanligt bakis på lördagen (jag tål fan ingenting längre, värre än någonsin) så det blev en lugn lördag. På kvällen var det dags att svira om till peruk(skrattade verkligen så jag grät) för perukförfest!


Tanken var att vi skulle gå ut men alla var så trötta från gårdagen, jag köpte mat på vägen hem och var hemma 1<33 bästa valet någonsin. Vaknade hyfsat pigg på söndagen, var ute med hunden i skogen och pluggade (läste typ 2 sidor men TANKEN SOM RÄKNAS) sen mötte jag Emma och Emma (skratt) mina kära gamla zarakompisar för hamburgare på Vigårda och en drink på Boquerian. När klockan var 21 gick mina ögon i kors pga trötthet, blivit så gammal det är helt sjukt, och sedan var det måndag! 

vsg för snapchatkvalitet as always<3 

*unnar sig* när man har fem dagar kvar till CSN och 122 kr kvar på kontot 

Igår (måndag) hade jag föreläsning 2h sen kom dilan hit<333333 Hon har ju vart i Ukraina i fem veckor så det var så mys att få träffa henne igen. Vi åt tacos som vanligt och pratade ikapp en massa, letade skönhetskalendrar och  var inne på hemnet och grät över det faktum att vi aldrig kommer ha råd med lägenhet i Stockholm:-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar