tisdag 29 november 2016

13:03 Tuesday

Alltså varje gång jag ska skriva ett inlägg går jag igenom min telefon och ba "happ 90% skrändumpar som vanligt då" alltså ??? varför är jag den sämsta bloggaren någonsin. Skickar alltid snaps till folk men glömmer spara/ta vanliga bilder med mobilen.....

Idag är det tisdag, jag är "ledig" men ska till skolan 16.30 för att göra en gruppuppgift. H a t a r gruppuppgifter. Öht stora/jobbiga seminarieuppgifter som inte ens är poänggivande? Whats the point???? Min hemtenta släpptes igår men ska inte in förrän nästa fredag, så skönt, dock också asjobbig uppgift, eller den är så oklar. Man får liksom skriva om vad som helst? Ska utgå från en händelse man vart med om/hört om/läst om/sett. HATAR SÅNT? Vill bara ha tydliga instruktioner, ge mig några alternativ åtminstone mvh får panik av för stora valmöjligheter.

Hade iallafall en bra helg så det var ju mys, i fredags åt jag dilan och Eva middag här sen kom Sebbe hit och vi drack lite öl innan vi åkte till Mariatorget och Marie Leveau där Jonathan spelade. Vi alla var fett otaggade på att ens gå ut men tänkte vara *bra vänner* och gå dit när han spelade, ta en öl sen åka hem. Slutade med att vi alla blev fulla och gick loss till bra hiphop *:-)*

Otippat att de enda två bilderna jag har från helgen är på mat 

I lördags bakade jag och mamma lussebullar, eller längder, då vet man att det snart är jul!! På kvällen åt jag tidig födelsedagsmiddag på Boquerian med Iman Pati och Alex, vi hade bokat bord till 22.30 (lol) för allt var fullt, men fick bord lite tidigare. Beställde så jävla mycket mat, rullade hem därifrån.

Söndagen var en lugn dag, pyntade lite i och med första advent, åt lussebulle, drack glögg och lyssnade på julmusik. Och igår fyllde jag år!! 23 barre:p inget livsomvälvande precis. Men alltid kul att fylla år! Firade med att vara i skolan och äta middag med mamma och Axel, ändå mysig födelsedag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar