måndag 29 augusti 2016

11:45 Måndag

Älskar att jag kunde förutse att jag skulle ligga i fosterställning och må skit exakt hela söndagen. Vilket jag också gjorde. Fy, kan inte hantera alkohol längre. Mår bara sämre och sämre för varje utgång alltså. Hade dock en himla bra helg så det kanske var värt det ändå. 

I fredags mötte jag upp Emma när hon slutat jobbet så satte vi oss på Vau de Ville och drack vin. Som jag saknat henne<33 och saknar att träffa henne varje dag på jobbet, finns ingen mer störd människa tror jag så skrattar alltid så sjukt mycket med henne. När hon drog hem vid 12 mötte jag upp några andra Zara människor men det blev för mycket velande om vart vi skulle gå så jag drog hem.

Vaknade på lördagen och mådde skit :-)) säger ju det, även fast jag inte drack speciellt mycket på fredagen så mår jag skit ändå. Saknar ju när man kunde köra tvådagars utan problem. Hur som, åt en stor frukost och svepte en redbull (ska aldrig mer dricka det, får bara hjärtklappning) sen mötte jag Alex, Nicklas, Ulla och Pierre på utecompagniet och sedan drog vi på dagsfest på kåken. Har jobbat varenda gång det var så kul att äntligen vara ledig!! Sol, varmt och inte för mycket folk vilket var nice. Drog förbi musikaliska en sväng sedan gick jag hem bytte om osv innan vi möttes hos Pierre. Mer vin :-) alltså var i en konstant fylla från typ klockan 14 till 04. Kan förklara varför jag mådde (och fortfarande mår) skit. Hur som, vi drog till V och har sån jävla hatkärlek till det stället för det är alltid proppat och folk är så extremt osköna där. Men det var kul ändå. 

Nu känner jag (och min plånbok) att det är nog festat på ett tag, och idag börjar skolan! Är så taggad på att få komma igång och göra lite vettiga saker. Har min första föreläsning klockan 2 så det är nice <3 Nu: frukost 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar