onsdag 3 augusti 2016

12:40 Update


Bild från helgen innan utgång på Trädgården(<3) 

Okej SÅ mycket som hänt sen jag skrev sist. Hade världens bästa semester, en skön vecka i Barcelona (mer om det sen) och nu är jag inne på min absolut sista jobbvecka någonsin!! (inte någonsin som i hela livet men ni fattar) har alltså 3 pass kvar på Zara sen är jag arbetslös. Vilket känns sjukt konstigt, det har liksom vart "hemma" i snart 3 år. Halva min umgängeskrets består av zara-människor och några av mina bästa vänner träffade jag där. Och idag kom sista antagningsbeskedet vilket betyder att jag äntligen vet till 100 % att jag ska börja plugga till hösten! Personalvetare på Södertörn (vilket känns sådär men ärligt talat vrf är SU den enda skolan i hela sverige som kräver matte c för det programmet????), jag vill helst inte lämna Stockholm så det känns ändå bra. Taggad på att göra ngt vettigt med livet istället för att bara svara på frågor kring vilken strl en bebis på 2 år ska ha på kläder :-) skämt å sido. Åker till Skåne nästa vecka för lite semester sen vet jag inte vad jag ska göra fram till skolan börjar? Typ chilla med livet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar