måndag 22 augusti 2016

11:23 Monday

GODMORGON MÅNDAG. Inte så jävla god morgon, fick precis kostnadsförslag från Apple där de ba "vi hittar repor på din telefon så då täcks den inte av garantin för du har tappat den:-)" så måste punga ut 3200 för att få en ny<3 Testade ringa försäkringsbolaget eftersom vi ska ha drulleförsäkring,  då säger jag lite smidigt att jag INTE tappat den eftersom jag trodde att det inte skulle täcka pga det. Då säger han "okej men om du inte tappat den då måste du reklamera den och då kan jag inte hjälpa dig". Fick en stroke där och då :-) Efter några minuters krigande och ba Alltså jo jag tappade den ju faktiskt.... Så gick han med på att betala ut skiten. Så behöver endast betala självrisk på 1500 vilket jag hellre hade lagt på annat helt ärligt men vad ska man göra. 

Även om det är en hel vecka tills skolan börjar så känner jag mig typ stressad?? Min bakfylla från i lördags håller typ i sig fortfarande, har kommit till insikten att jag inte tål alkohol längre? Krävs ingenting för att jag ska bli full numera, och sedan mår jag skit inte bara en dag utan två dagar efter.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar