lördag 3 september 2016

16:29 New



Alltså!!! Kolla vad Dilan kom hem med från USA, en Lorac Pro Palette <333 Den är så fin, perfekta blandningen av skuggor och så bra pigment! 

Annars då, jag har börjat skolan som är hur soft som helst. Har hittills haft en riktig föreläsning och ett seminarium. Det verkar vara sköna människor som går där men vi har inte haft någon nollning/inspark/nada vilket är tråkigt för man får ingen direkt chans att lära känna folk men det kommer väl antar jag! Är typ i chock över all ledig tid jag har? Okej behöver ju plugga och läsa osv men är inte van vid att ha lediga dagar där jag har 0 saker inplanerade förutom att läsa två kapitel i en bok. Vad gör man man all ledig tid? Så tråkigt när alla andra jobbar eller inte är i Sthlm. Men jag ska inte klaga, uppskattar att bara kunna ta det lugnt. Och att ha lediga helger <33 som jag inte haft sedan innan jag började jobba på mcdonalds i västerås vilket var typ 2011 *:-)*  

En annan kul grej: jag och Emily bokade London idag!! Så taggad på återbesök i favoritstaden <3  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar