måndag 6 juni 2016

Monday 22:02

Måste bli bättre på att dokumentera mitt liv. Varför lever jag typ för snapchat?? där ingenting sparas. Skärpning. Hur som. En ledig jobbhelg som blev lika intensiv som vanligt.



Stockholm har verkligen levererat drömväder senaste veckan. I torsdags mötte jag Iman och Pati på Vigårda, käkade hamburgare till middag sen gick vi till kungsan där det var Smaka på Stockholm, visste inte ens om det annars hade vi käkat där men köpte en kaffe och gick vidare ner mot vattnet. Gick hela Långholmen runt vilket var så fint då hela staden badade i sånt där underbart kvällsljus som det bara blir på sommaren. Sverige på sommaren är verkligen helt underbart, synd att det är typ 1/10 av året som är så fantastiskt. 



I fredags hade vi birthday dinner för Alex som fyllt i veckan, åt för mycket mat i form av libanesiskt som Iman lagade. Åt tabbolui för första gången vilket var så gott (typ en sallad på persilja, bulgur, tomat, vitlök och citron) Verkligen så gott alltihop. Drack vin och snackade skit på balkongen innan vi drog ut på Kåken, kaosmycket folk som vanligt men det var kul!




På lördagen mådde jag allt annat än bra men efter lite sömn och mat kände jag mig ändå helt okej så drog till slakthusterassen med Sebbe och Jonathan. Lyckas alltid tajma jobb när det är dagsfest (eller så tajmar dem mina jobbhelger idk) så kul att äntligen vara ledig!! Det var grymt skön stämning, bra musik, bra vänner, sol och massa bubbel. Mellanlandade här med en kebabtallrik som aldrig har smakat så bra, tog en powernap och sedan drog vi till Södra Teatern en stund. 

Söndagen blev soffhäng deluxe med Iman och Alex och sedan var det måndag och back to work.... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar