måndag 13 juni 2016

10:44 Monday


I fredags hade vi Hejdå AW för Alex som slutat. Kommer kännas konstigt att inte ha en av mina bästa vänner på jobbet längre, men glad för hennes skull! Vi gick till Urban Deli och satt där nere först, ganska omysigt faktiskt men satte oss uppe i baren senare. 


Sedan gick vi till Kåken en sväng. Min nyfunna vän Emma <33 Hur tråkigt skulle jag ha på jobbet utan henne 


Jobbade en sväng på lördagen och på kvällen åkte jag hem till Jonathan. Han bor på Gärdet och eftersom det var Summerburst hörde vi hela skiten från hans balkong så vi satt där, snackade skit och vevade till David Guetta (skratt). När vi fått nog av house drog vi till Celezte, bästa stället men SÄMSTA personalen. Vakten lackade ur, fick betala 160 kr inträde (hatar inträde så onödiga pengar), tog 20 minuter att beställa en öl i baren och ja jag var allmänt lack efter det. Det vägdes upp med grym musik som tur var. 


Helhelg betydde söndagsjobb och ja jag har vart piggare. Men det gick bra, lugn dag vilket var skönt. Åkte sedan hem till Alex och hennes nya lya som är SÅ fin, vi lagade tacos och diskuterade allt från tacostillbehör till arabiska traditioner. 


Sedan blev det netflix, soffhäng och chips resten av kvällen. <3 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar