torsdag 19 maj 2016

13:46 New

Dilan har verkligen hypat Wiens utbud på smink, hur mycket som finns och hur billigt det är och ja det var typ heaven on earth.


Läppennor i ca alla nudefärger man behöver. Kostade mellan 1-2 euro styck. Typ 20 kr?? 


Två ögonskuggor från KIKO, blev dock besviken på deras butik för det känns som de har ändrat hela utbudet så allt är dyrare fast än det är samma produkter bara i en annan förpackning. Aja, dessa var fina och jag har verkligen blivit mer för skimriga skuggor nu till vår/sommar.  Kostade typ 6 euro styck tror jag (still cheap af) 


Två läppstift från esscense, tror dem kostade typ 3-4 euro styck. Jättefina när man inte vill ha något på läppen men ändå vill ha något. If that makes sense 



Och dessa alltså, wow. Den längst till vänster är en penna, lite tjockare, perfekt för små ställen runt ögonen om man vill highlighta. De andra två är krämprodukter, såna "twist ups", en i illuminating lite ljusare som är perfekt nu. Den andra är bronzing och kommer vara en dröm i sommar när man är brun. Kostade 4 euro styck så var tvungen att köpa båda hehe.


Typ resans bästa köp? När vi var inne på BIPA och jag letade läppennor hittade jag denna. Det är en bronzer/highlighter/illuminator whatever, den glittrar såååååå fint och är i perfekt nyans. Går inte att fånga på bild men jag är kär. Och det sjukaste är storleken. Den är ENORM. Kommer aldrig ta slut :') 17 euro kostade den. Så värt. 


Tyckte jag "gick loss" tills Dilan visade mig allt hon köpt och bad mig ta hem två neccessärer med typ bara läppstift?? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar