söndag 19 juni 2016

23:03 Sunday

I fredags skulle jag bara möta Eva och hennes syster för en drink men ni vet hur det blir helt plötsligt står man och vevar inne på V:p Skämt å sido..

Iallafall, i fredags mötte jag upp Eva och hennes syster för en drink. Hon är sällan i Sthlm och när hon väl är här får man passa på <3 Vi gick till Vassa Eggen där ljudnivån var i klass med Å om inte värre, men det var trevligt. Satt där och snackade skit ett tag sedan fick Evas syster ett sms från sin pojkvän, de hade tydligen bord på V med jobbet. Så vi gick dit och hängde med dem. Vet verkligen inte vart jag ska börja men vi drack en jävla massa champagne, blev verkligen fascinerad över mängden alkohol och SUMMAN PENGAR man kan lägga på en utekväll. En annan får dödsångest när jag slösat 7-800 en kväll, det är inte ens 1/10 av vad EN flaska kostade för dem. Hur som helst, de spelade massa house blandat med hiphop och helt plöstligt stod jag i en soffa och vevade som aldrig förr, kändes som jag var 18 år på Pluto igen. Men hade skitkul, avslutade på ett lökigt Hells Kitchen och kom hem halv 5 :-)



Igår somnade jag innan klockan slog 23, aldrig sovit så skönt i hela mitt liv. Vaknade pigg och utvilad, städade hela lägenheten sen mötte jag Iman och Alex på Sirap för brunch. Gick och köpte blommor till Axel som fyllde år och sedan fick vi gäster för födelsedagsmiddag. Åt laxtartar till förrätt, lamm och oxfile med rödvinssås, sparris och sallad till huvudrätt och en sjuk chokladtårta med jordgubbar till efterrätt. Är fortfarande tvärmätt 5 h senare. Nu är det hangover-mode på spotify och ett avsnitt peaky blinders innan det är tack och godnatt, väntar en lång eller egentligen kort vecka eftersom vi har stängt hela midsommarhelgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar