tisdag 28 juni 2016

10:51

Godmorgon tisdag! Vart långledig och firat midsommar, det blev en lugn sådan kvar i Stockholm. Väldigt spontan (eller oplanerad), vi käkade midsommarlunch här på balkongen och sedan tog vi det lugnt resten av kvällen. Satt ute på balkongen och snackade skit tills klockan var halv 12 och då drog de hem. Men det var precis vad jag behövde tror jag. 

På lördagen var det drömväder i Stockholm men jag vaknade med feber så kände inte alls för att gå ut. På kvällen kom tjejerna hit, drack vin på balkongen i solen innan det blev en sväng ut. Inte det smartaste, har åkt på världens dunderförkylning med feber, snuva och hosta på det. Låg i sängen exakt hela söndagen och försökte vila bort skiten men det gick sådär. 

Igår var det back to work igen och ville inget annat än att ligga hemma i sängen men var tvungen att jobba eftersom sommarrean startade. Men det var en lugn dag för att vara första readagen, kaoset kommer väl sen.... Idag är jag iallafall ledig men har en miljon saker att göra. Känner mig fortfarande bakis/seg från helgen men vet att det är för att jag har ngt skit i kroppen, hatar dock att inte känna mig pigg utan är helt mosig i skallen... Bara 4 jobbdagar kvar sen är det semester!! Så skönt. 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar