torsdag 18 oktober 2018

Torsdag

Hola,

Två höstiga bilder från helgen nedan. Jag orkar inte hur fint det har varit (okej är men löven börjar falla nu). I fredags var jag och Nelly på Yuc och tog en drink eller två, aldrig vart där men gillade stället, speciellt musiken. Mötte sedan upp Sebbe och hans kompisar vid Hornstull. Blev en sen natt fastän det inte var meningen alls.... Var ganska trött på lördagen men tog en promenad som sagt, så fint väder. På kvällen mötte jag Dilan, Eva och Bianke på Cavabaren, väldigt gulligt ställe! Hade dock superont i halsen så blev inte långvarig alls.



En ny vecka har gått, idag är det torsdag och snart helg igen! Den här veckan har gått otroligt fort men samtidigt otroligt långsamt. Har varit hos läkaren och äntligen tagit blodprov, usch hade så mycket ångest inför det för jag hatar nålar och blod, men hade en gullig sköterska som pratade om väder och annat för att jag skulle tänka på annat <3 Hoppas kunna få svar på vad som är knas med mitt immunförsvar. Annars har jag varit i skolan ca varje dag för att göra grupparbete och jobba med C-uppsatsen. Känner mig lite förvirrad över vad jag ska göra, har valt område men lite oklart ännu exakt HUR studien ska se ut osv. Mailade min handledare igår och ba "hej jag har kört fast, hjälp". Men hon svarade superlugnt "tycker inte alls det låter som du kört fast, bra idéer, bara köra på" och skickade med lite studier jag kunde läsa, så kände mig lite lugnare efter det.

Iallafall, behövde inte åka till skolan så bestämde igår att inte ställa klockan imorse för att få sova ut. Vaknade av mig själv och var så otroligt trött, trodde jag vaknat vid 07 av ren rutin. Kollar klockan, 9.30 :)) då var det bara att gå upp. Hade ett breakdown när jag kom över en text  som bara stämde in på allt jag känner. Ibland har man bara såna dagar.

Är hur som helst klar med grupparbetet, en rapport som ska in på lördag egentligen (vem lägger en inlämning en lördag?) så det känns skönt. Imorgon ska jag jobba medan resten av kontoret är på workshopdagar i fckn Spanien. Kul för dem! Vi är iaf ett gäng assistenter som jobbar så tror det kommer vara riktig fredagsfeeling på kontoret, speciellt eftersom vi har planerat en AW efter :))

Känner jag mig själv kommer jag vara ganska trött på lördag (min kropp orkar typ ingenting längre) men på kvällen ska jag iallafall fira Nelly som fyller år, KUL! Och på söndag kommer familjen hem igen, perfekt för jag saknar Arvid så mycket <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar