onsdag 15 februari 2017

16:57


Hääj kände för en update. Jag skrev som sagt årets och psykologins första tenta i fredags. Kändes bra! Efteråt skulle vi fira med att dricka ett glas vin i puben tänkte vi (klockan var typ 11.30) vilket istället slutade med att jag kom hem 17, FULL, efter fem glas vin. Ops. 2h senare kom Alex med mer vin, vi snackade skit och åt chips och ost, tog en drink på Carousel innan vi gick till Boquerian. Kul fredag!! I lördags städade jag hela lägenheten, hämtade Axel på Arlanda efter 2 v i Thailand, åt middag med familjen och somnade innan 23. Söndagen var lugn och skön, jag var ute och körde bil! Vilket var såå kul, vi körde ut till Lidingö och sedan runt på Östermalm, kanske dags att jag tar det där körkortet någon gång liksom:-) Egentligen kan jag köra bil är bara rutten på teori så vet knappt vad högerregeln är. 




 I fredags innan tentan tänkte jag ju mer smink = I look good = desto bättre självförtroende = bättre resultat. Helt rimligt antagande eller hur.


Himlen var sådär brinnande fin härom dagen, detta är helt utan filter. ÄLSKAR att det börjar bli ljusare ute och det känns som vi går mot vår speciellt efter de senaste dagarna :')  

That's all for now talk 2 u later bye 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar