måndag 6 februari 2017

10:03 Måndag och dålig karaktär

Godmorgon måndag och fyfan vilken trött sådan. Livet just nu är fan inte speciellt roligt - den här kursen är intressant som fan men ger mig stresspåslag x 1000. är i *valet och kvalet* om jag ska åka till skolan för en sista föreläsning som jag tror kommer vara sjukt ovärd MEN de ska gå igenom tentafrågor och känns som att det är smart att gå på det?? Aja 

Vad har hänt sen sist? Jag och Dilan var ute på Marie Laveau, först tog vi en drink på Morfar Ginko sen skulle vi gå till Häktet men gick förbi ML och då spelades Beyonce så vi ba okej pit stop, slutade med att vi var kvar till 3 då de stängde för de spelade så bra musik. 


På söndagen mådde jag allt annat än bra, beställde pizza från UberEats men fyfan vad ovärt det är? Det kostar 50 spänn extra i utkörningsavgift på redan dyra pizzor (nackdelen med att bo i innerstan, finns inte en pizza under 100 spänn nånstans typ??), man får maten mer eller mindre KALL eller typ "ljummen" och det tar lika lång tid som att gå och köpa dem själv? 


Min "lilla" lista över allt jag behöver kunna till tentan+lite till 


I torsdags mötte jag Alex, Pati och Iman för en liten "AW" mitt i veckan, vi gick till Bouqerian för att ta ett glas som sedan blev en flaska, som sedan blev två falskor som sedan blev drinkar..... Så dålig karaktär herregud. Om jag var bakis på fredagen?:-) ja


I fredags lagade jag mat med min kära mor, kollade på på spåret och somnade 22. I lördags pluggade jag mest hela dagen, försökte lära mig om hjärnan men det gick sådär. Jag ska bli personalvetare vem fan bryr sig om vilken del av hjärnan minnet finns i.......... På kvällen mötte jag Pati och Iman för att äta middag på Koh Phangan, maten var god men inte mer än så faktiskt. Sen mötte vi Alex & co på boquerian, skulle ta en drink sen gå hem, slutade med att jag kom hem halv 3:-) 


Lifehack nr 1: ta selfies med Snapchat och det första filtret man kan "bläddra" till och få flawless hud :-))) 

Förövrigt längtar jag så mycket till fredag när denna tenta är skriven och jag kan PUSTA UT. Nu får jag typ ångest varje vaken stund som jag inte pluggar. Vilket är orimligt. Har iallafall bokat en helg i Vemdalen<333 jag och mamma ska lära oss åka skidor :-DDD Haha alltså vem vet hur det går men jag vill till Alperna (låga ambitioner) och det känns ju som att man (kanske) borde kunna åka skidor innan man åker dit :-) Och eftersom vi har stuga där uppe så passar det jättebra. That's all for now puss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar