onsdag 15 februari 2017

16:50 highläääght




Hej hallååååå från andra sidan tentan!!! Den gick fan bra, tror jag iallafall, svarade på ca allt, så let's hope for the best. Mer om det sen. Måste bara ägna ett inlägg till detta nya *skit* jag köpte för några veckor sedan. Diorgrejerna fick jag som test från kicks, thanks, Originsmasken köpte jag dock själv. Det är en fuktmask (vet själv inte den korrekta termen) eller det är liksom som en fuktkräm, på tub, som är jättetjock och *återfuktande* (obvi). Använder skrubb/BHAsyra på kvällen sen den och vaknar som en nyförlöst bebis i hyn. It's amaze. 

Och den bästa av allt, denna nya highlighter<333 Den var reavad om på youtube (so it's a youtube-made-me-buy-it thing) och jag har egentligen köpstopp men kände att jag kunde unna mig något nu när tentan var över. Den är från jouer och jag köpte den från cultbeauty. Vill typ bada i den. Den är SÅ fin, galet pigment och så intense men inte glittrig vilket många highlighters är. Spring och köp! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar