fredag 6 maj 2016

10:31

Saker som hänt på senaste
- det har blivit maj och ASvarmt, typ sommarvärme, från ingenstans?? Men tack och bock för det
- jag har tappat/blivit snodd på min plånbok (världens mest oklara händelse) så saknar leg, bankkort, personalkort, alla jävla kort man kan tänka sig behöva och har aldrig känt mig mer handikappad
- har äntligen fått dicka rosé på uteserveringen utan att frysa ihjäl
- har bokat flyg till wien!! 14-18 maj åker jag och Jonathan och ravear loss, shoppar smink och dricker billig öl (och hälsar på Dilan såklart) :')

Typ så. Letar nytt jobb för är beyond trött att jobba där jag jobbar nu. Samtidigt hoppas jag att mitt högskoleprov gick bra = kommer komma in på skola = kan säga upp mig och vara ledig i sommar innan skolan börjar. Har förövrigt 0 sommarplaner vilket känns skönt men också tråkigt, förra året hade jag hur mycket som helst inplanerat, Oslo, Göteborg och Way out West, Amsterdam OCH Grekland. Och nu ba ... Nada. Men vi får se. Pratat om London och Barcelona, lite stughäng och kanske roadtrip till Köpenhamn.

That was that, nu ska jag återgå till matte c plugg (Orkar verkligen inte) KRAM





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar