torsdag 22 september 2016

11:37


En *selfie* från helgen, jag har verkligen 0 bilder i min telefon för gör 0 saker? Att plugga är verkligen så mycket mer tillfredsställande än att slava på Zara dag ut och dag in MEN jag saknar det sociala livet så sjukt mycket, är liksom van att träffa alla på jobbet varje dag, prata med kunder, kollegor, allt. Nu är jag i skolan typ 8h/vecka max and thats it, känner mig så extremt understimulerad eller vad man ska säga. Aja, ska inte klaga för snart är det full rulle. 

I fredags åt jag middag med Eva och Dilan, gjorde en fett ambitiös tacos om jag får säga det själv, sen drack vi vin och jag och Dilan gick ut och hamnade på Soap Bar vilket faktiskt var kul. I lördags var jag på hejdå-fest för Erica som ska flytta till USA och sedan var vi en sväng på Kåken som inte alls var lika kul som vanligt då det var massa bråk överallt. 

Nu ska jag sätta mig in i "den smidiga mellanchefen" lol på titeln på boken, imorgon släpps hemtentan så det är pluggmode hela helgen och hela nästa vecka fram till torsdag morgon för då åker jag till LONDON(<333). Längtar verkligen så mycket, okej längtar är typ ett understatement. Bye 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar