måndag 13 november 2017

21:25

En sak som stör mig orimligt mkt (och vet inte ens hur man ändrar eller om jag pallar??) men jag har för tillfället typ 3 olika gmail konton :-) Ett på jobbet, ett för skolan och ett som jag har den här bloggen på. Kan man liksom flytta sin blogg till ett annat konto? Eller byta e-postadress antar jag att man kan göra i för sig... För nu känns det som jag behöver logga in och ut HELA tiden. När jag ska kolla mitt jobbschema, om jag ska kika in här, om jag ska göra något med skolan (för allt ligger i google docs) osv. Aja får se om jag orkarr ta tag i skiten.

Hur som helst det är måndag idag! Det känns som jag är tillbaka på banan efter senaste månaden, eller okej det kändes så i typ några timmar. Sen fick jag mitt jobbschema för december samtidigt som jag och Anna planerade när vi ska skriva vår B-uppsats och började stressa inför det. Det känns som vi har så extreeemt lite tid men samtidigt ska den "bara" vara 6-9 sidor så tror det går bra ändå.

Men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var stressad över december månad med allt vad nytt jobb, B-uppsats, JUL och nyår innebär. Jag kollade på mitt schema nu och har seriöst inte ens 5 dagar "ledigt" där inget är planerat :( Jag brukar dock ha en tendens att stressa upp mig över att jag blir stressad? Och liksom får mig själv att må sämre än vad jag behöver, bara ta en sak i taget och planera så kommer det gå bra!

Hur som helst, denna vecka kommer innebära tentaplugg och lite förberedelser, nästa torsdag är tentan och dagen efter så åker jag med alla misterspexare till Berlin för julfest!! Är så taggad, hört att de går riktigt vilt till där nere dock så jag är lite rädd för att jag ska komma hem trasigare än trasigast med tanke på att jag inte tål alkohol längre.

Hur som helst vet inte riktigt vad jag ville säga, men ville säga hej!

Selfie jag precis delade via AirDrop, varför har jag inte vetat om denna funktion tidigare? Mind = blown. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar