söndag 14 maj 2017

13:58 sunday

Haha alltså wow det här med att ha en blogg alltså.....

Livet har varit *hektiskt* på senaste. Hade tenta, åkte till fjällen, åkte till London och Brighton och nu är vi inne på slutspurten för denna termin vilket känns helt sjukt konstigt men samtidigt SKÖNT. Längtar så mycket efter sommarlov även om jag ska jobba 90% av det.

För först några veckor sedan hade jag en tenta i kognition som kändes PISSdålig - för alla, mig och typ alla jag pratade med i min klass. Den var skitsvår och frågade efter så mycket saker som jag inte hade pluggat på alls. Jag lyckades svara på typ 60 % kanske men var så jävla osäker efteråt och började redan planera på att göra omtenta. I fredags fick jag tillbaka resultatet och jag fick HÖR OCH HÄPNA ett jävla VG???? Var tvungen att uppdatera sidan typ 5 ggr och dubbelkolla så att jag inte tittade på fel kurs. Alltså lättanden och framförallt CHOCKEN över ett VG var beyond me <3

Valborgshelgen tillbringde jag i fjällen, funäsdalen närmare bestämt där jag och mamma skulle lära oss åka skidor. Svårt men såå kul, lyckades även bränna upp halva facet och paja bilen på vägen. Men mer om det sen. Dagen efter vi kom hem därifrån var det bara att packa om väskorna för att styra kosan mot ENGLAND. Jag, Dilan och Emily åkte till London onsdag kväll och var där till fredag morgon innan vi åkte till Brighton och Norna <3 Stannade till måndag och sedan dess (nu i måndags) har det vart full rulle med jobb, plugg och skola.

Har en triljard bilder att visa så det får bli flera inlägg senare, nu måste jag get back to mitt tentaplugg (har en tenta IGEN om typ 1,5 vecka och förstår inte ens hur)


Finaste Brighton <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar