torsdag 16 mars 2017

16:47


Hola! Det är torsdag och inte måndag (som brukar vara min inledning i 99 % av dessa inlägg) och det ska bli SÅ jävla skönt med fredag och helg imorgon. Det är typ min bästa grej med att plugga, att man är alltid ledig helger:') 

Just nu är jag mitt uppe i att tentaplugga, eller okej, jag borde plugga och säger till alla att jag ska/att jag gör men gör tusen andra saker. Läser bloggar, kollar flyg, kollar instagram. Ändå ba *skickar en snap till alla att det är sååå tråkigt att plugga* Som sagt jag har tenta, imorgon, i socialpsykologi och känner mest ehhh på vad exakt? För den kursen är så luddig men ändå så logisk? Och när saker och ting blir för enkla och för självklara är det typ svårt att plugga in..? Makes sense? 

Förra helgen var iallafall en rolig helg, jag och Eva firade att det var fredag med att gå på Beauty and Bullshit event. Jag tror de var för att gruppen firade ett år? Men är osäker  hehe, de hade iallafall ordnat gulligaste grejen på Marie Leveau så vi var där och käkade popcorn, drack rosé, tog en miljon bilder med fotoautomaten (bästa grejen, vill alltid ha på fest?) och *minglade* med andra beautyfreaks. Så gullig kväll<3 Sedan drog vi till Oxid (why) sen till Kåken sen till Oxid igen. Riktig ""barrunda"" men det var kul. Imorgon ska jag fira fredag och tenta med minst ett glas vin och middag med Pati <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar