tisdag 10 januari 2017

15:00

Alltså uäääh. hej

Det var ett tag sen. December var en intensiv månad minst sagt! Började läsa en genuskurs som var hoptryckt på två veckor vilket betydde ett uppvaknande för mig ur min lilla chill-dvala jag haft från och med augusti med typ en föreläsning och ett seminarium per vecka. Har tyvärr insett att livet inte är så härligt genom hela tiden på uni*:-)*

Jag firade jul och juldag i Västerås vilket var kul, ungefär i samma veva blev jag förkyld eller liknande. Försökte vila bort den i mellandagarna vilket gick sådär. Nyårsafton firade jag med nära vänner och nya vänner, en helt perfekt kväll egentligen? Ingen hets om någonting vilket var så skönt. Någonstans här började jag må sämre, men jag åkte ner till Skåne där min familj var och tack gudarna att jag gjorde det. För dagen efter jag kom ner så ba BAM bihåleinflammation. <333. Eller liknande. Typ [insert valfri asjobbig sjukdom med influesaliknande symptom] seriöst aldrig mått så dåligt. Kunde inte inte ens titta på min mobil utan att vilja dö av huvudvärk. Så jag sov konstant och gick inte utanför dörren på typ fem dagar:-) Levde på te, vatten och ipren. Nu är jag hemma i Stockholm igen, mår lite bättre men inte helt hundra. Min hemtenta ska in på fredag och jag har skrivit fem rader. KÄMPA. På måndag börjar mördarkursen Psykologi A. Ändå taggad. Inte så taggad på att köpa böcker för fyra tusen dock. Men *Nu börjar livet* så inte redo för nytt år och "Nytt liv". MEN jag har köpt gymkort så tanken är att jag och Eva ska börja träna tillsammans. Måste bara bli frisk från detta HELVETE först. Så jobbigt när man har 100000000 saker på sin att-göra-lista men orkar knappt gå till Coop för att köpa mjölk liksom. Som vanligt är prioriteringarna på topp, blogga > skriva hemtenta. Aja. Det var det jag hade, puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar