måndag 12 december 2016

16:47

MONDAAAAY. Tröttaste på länge. Mina sovvanor är åt helvete, jag är alltid trött när jag går och lägger mig men kan inte somna. Förrän typ 02.30. Vaknar död 07.00. Snoozar 50 min vilket bara gör mig tröttare. Kommer som en zombie till föreläsningen. Detta börjar alltså bli standardbeteende??

Hade iallafall en lugn helg. I fredags blev det spontanmiddag vid Hornstull med Patricia och Nancy. Inte sett henne på hundra år så det var mysigt och bara prata ikapp x antal månader<3 (Pati träffar jag ju/pratar med ca varje dag så inget nytt där inte:-)) I lördags när jag vaknade mådde jag jättedåligt, kände mig typ jetlagad, börjar misstänka att jag hade feber eller något. Men det blev en lugn dag och kväll, åt middag med mina föräldrar och kollade klart på säsong 2 av Skam. Är BESATT (som alla andra) Började till och med tänka på norska ett tag:-) drömde om Noora osv. I söndags hade vi familjefirande här för mig, min moster, mamma och min morbror. De fyllde ju bara år i juli/augusti så det var väl på tiden liksom mvh sämst på planering. Fick världens skönaste morgonrock, vinglas och Ritualsprodukter. Åt tårta tills jag fick ont i magen. Somnade (02.30ish) glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar