torsdag 22 oktober 2015

14:49


Någon gång förra veckan var jag ledig samtidigt som Alex och Patricia (det händer typ ALDRIG att jag och mina närmaste på jobbet är lediga samtidigt, alltid någon som jobbar) så vi hade lunchdejt på Urban Deli. Sett massa bilder på instagram och diverse bloggar så kände att det var värt att testa och SÅ himla gott var det. Couscos, fetaost, tzatziki, hummus, lamm, sallad och en massa mer. Ingen dålig inredning heller, blev kär i deras marockanska kakelgolv. 



Hösten är här och hunden passar verkligen in bland alla löv. Älskade vovve. En selfie också när man hade bra hårdag + sminkdag. Händer ca aldrig. 


I fredags blev det utgång med några tjejer från jobbet, alltid lika trevligt! Vi åt thai och drack vin innan vi rörde oss in mot stan, mötte upp några killkompisar som var här från Västerås och sedan blev klockan jättemycket så vi gick direkt till efterfest på White.. Vilket ställe, men hade kul ändå! 




Lördagen var bakisdagen från helvetet. Aldrig i mitt liv vart så sliten. Och så skulle jag jobba. Tror typ 10 pers på jobbet frågade mig hur jag mådde och om jag var sjuk för jag såg verkligen ut som en zombie/spöke. Aldrig igen säger jag bara. Sov några timmar efter jobbet sen mötte jag Erica och Hanna för middag på Prime Burger. Åt en med pulled pork som var SÅ god och sötpotatispommes till det. Sen lurade idioterna i mig en halv flaska vin och så var man på det igen.. Blev en sväng på Boquerian innan jag gick hem vid 2 och somnade innan huvudet nuddat kudden. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar