onsdag 21 oktober 2015

13:21 New makeup




Har insett att mina vänners sminkberoende har smittat av sig på mig också (okej det var ett tag sen men ändå). Har funderat länge kring båda, mest pga priset. 

Den från Too Faced är den matta varianten av "natural eye palette" som jag tror originalet heter, köpte den på Sephora när jag och Dilan var där, kunde inte stå emot helt enkelt. Den är helt amazing, kan inte prisa den nog, superbra pigment och färgerna går att matcha hur som helst, har dock inte hunnit testa alla än. Har verkligen blivit besatt av matta ögonskuggor på senaste så kändes som en värd investering (hehe) 

Och Anastasia Contour Kit har vart SÅ himla hypat, funderade länge om 645 kr var värt att lägga på den då man kanske inte använder alla färgerna ens. Sen var jag hos Iman, testade hennes och blev kär direkt. Köpte min på Bangerhead där det hade 20 % eller något så fick den för 472! Har åkt på någon form av influensaliknande skit MEN så fort jag är frisk längtar jag till att prova och se om den är så bra som alla säger. 

1 kommentar: