söndag 5 juli 2015

19.31 Sunday

Den här bloggen dog men nu är det dags för den att återuppstå tänkte jag. Vad har hänt sen sist? Rean på jobbet har börjat, har dock inte vart det helvete jag förväntade mig (ok den här veckan var ett skämt) men annars så. Har jobbat ganska mycket, vädret har äntligen blivit bättre. Ska dock regna imorgon och halva resten av veckan men. Tur att man bokade en resa till solen då:-) Inte förrän augusti men ändå. Jag Malin och Norna åker till Halkidiki en vecka, ska bara lata mig i en solstol, läsa, äta grekisk sallad och dricka mythos.

Har även vart en sväng till Göteborg och sett One Direction, måste säga att jag kom mest för Harry och oj som han levererade. Mer kär än någonsin om man kan vara det i en kändis..  hehe. Firade midsommar gjorde vi i Mariestad, jag och mina två blondiner, drack piggelinshots i mängder och mådde allmänt bra.

Nu väntar en veckas jobb innan semester, en lugn sådan. Åker till Skåne på söndagen, längtar efter familjen. Ska bara vila, sola, bada, äta mat och gosa med hunden. Behövs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar