tisdag 14 juli 2015

17:15 Vacation


Kan inte beskriva med ord hur skönt det är med semesteeeer. I lördags firade vi Sebbe vilket var SÅ kul, har nog aldrig skrattat så mycket på länge. Tog inte en bild på hela kvällen vilket säger typ allt. Vi var först på hans utegård vid hans lägenhet i Kista, en lång förfest kan man säga innan vi åkte in till stan och hamnade på Berns tillslut. I söndags mådde jag bajs och att sätta mig på ett tåg var det sista jag ville, så härligt att vara här dock. 

Igår (måndag) åkte jag, mamma och Maria in till Simrishamn för att strosa och äta lunch. Så litet och mysigt. 


Världens mysigaste butik med massa fin inredning, utegård och pizzeria där de bakade pizzor i vedugn. 



Fullt med krukor, växter, mosaikbord, "Marrakech-kakel" (som är så fint, dör för det, måste ha det i mitt framtida hus)  




Kom hem och tog en powernap i soffan, Maria lagade middag och sen åt vi ute för första gången i år (för mig). Är verkligen så harmoniskt, fint och lugnt här nere och känner i hela kroppen hur mycket jag behöver en stressfri vecka (är jag 80 eller 21) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar