tisdag 5 maj 2015

VALBORG.


I torsdags var det Valborg, jag var ledig och vi började kvällen med middag hos mig innan vi rörde oss mot Stureby för inflyttningsfest hos Matilda och Karin. 


Tog ca 0 bilder därav dessa från snapchat (good source) men vi drack bål som var livsfarlig (pga smakade ingen alkohol men innehöll för mycket) shotade till Sandstorm, blickade otrevliga människor på festen och hade allmänt kul innan vi åkte till Liljeholmen och Färgfabriken.


Fredagen var en dö-dag, till och med hunden var trött. Jag var ledig som tur var, åt pizza med Eva och på kvällen kom Dilan över med chips, dipp, cola, kakor, choklad och allt man kan tänka sig för det ultimata bakishänget. 


Vaknade på lördagen med svinont i halsen, krigade mig igenom ett jobbpass och valde (dum som jag är) att gå ut på kvällen. Mindre smart drag i efterhand men hade kul på vardagsrummet med squaden. <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar