måndag 29 februari 2016

15:24 Le Weekend


Helgen var en jobbhelg+löningshelg så fredagen blev lugn och på lördagen åt jag middag med Louise på Boquerian. Har hört så mycket om det och att de ska ha fantastisk mat men blev lite besviken, eller det kändes överhypat... Maten var god men inte amazing och servicen var verkligen sämst, åt tapas och fick in en rätt vi inte hade beställt och när vi poängterade det blev vi avsnästa av servitören som var allmänt ovillig till att hjälpa oss välja vad vi skulle äta från första början. Kanske borde testa igen och se om det är bättre men blev fan inte impad. Sen drack vi en öl på Vigårda innan vi gick till Hotellet. Så bra musik, ska absolut gå dit igen. Slutade kvällen på Spybar men hade fan inte kul där, jag är sämst på att känna av när det inte är värt att gå vidare utan mer värt att gå hem, men men.


Vinet var iallafall gott! (Och dyrt så in i helvete:-))

Idag är det måndag och jag är LEDIG men imorse ställde jag klockan på 8 för jag trodde jag hade klipptid 9.30, det visade sig dock vara imorgon (jävla skottdag som förstörde allt?) så har chillat, vart på stan en sväng och shoppat lite, kollat flyg till Vegas (!!). Åker i Oktober dock så det är ett tag kvar, mamma ska dit med kören så passar på att joina. Nu: HP-plugg zzz..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar