måndag 16 mars 2015

Godmorgon Måndag.. Sitter och hinkar kaffe, ska ge mig in i matteplugget strax. Snaaart är detta vidriga högskoleprov över. (OCH ikväll är det Nicki Minaj i globen!!!!!!)

Hade en jättebra helg, i fredags åt vi middag och snackade skit på Vapiano, jag och några tjejer från jobbet. Jag Alex och Patricia forsatte till East och drack lite vin innan vi gick förbi Vardagsrummet en sväng innan hemgång! Goaste kollegorna, gör jobbet så mycket lättare.

Och i lördags åkte jag och Memken till Örebro för att hänga med Dilan och Norna. Vi åt lunch ute, bara chillade, jag och Dilan gick ut och fick lämna två sjuklingar hemma, hann träffa Sanny och Rebecca också innan det var dags att åka tillbaka till Stockholm. Perfekt helg med andra ord!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar